ΥΓΕΙΑ

Ισχυρές ενδείξεις σύνδεσης του εμβολίου της AstraZeneca με θρομβοεμβολικά επεισόδια -Σύμφωνα με ανώτατο αξιωματούχο EMA

This post was originally published on this site

Σύμφωνα με ανώτατο αξιωματούχο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΜΑ), το εμβόλιο της AstraZeneca ενδέχεται πράγματι να συνδέεται με θρομβοεμβολικά επεισόδια σε εμβολιασμένους.

Aνώτατος αξιωματούχος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων δηλώνει ότι υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στο εμβόλιο της AstraZeneca και τις θρομβώσεις αλλά η αιτία δεν είναι ακόμη ξεκάθαρη.

Σε συνέντευξή του στην Τρίτη στην ιταλική εφημερίδα Il Messaggero, ο επικεφαλής εμβολίων του ΕΜΑ, Μάρκο Καβαλέρι, δήλωσε ότι η σχέση μεταξύ του εμβολίου AstraZeneca και των θρόμβων αναμένεται να επιβεβαιωθεί επίσημα από τον ΕΜΑ τις επόμενες ώρες.

«Κατά τη γνώμη μου, μπορούμε να το πούμε τώρα, είναι σαφές ότι υπάρχει σχέση με το εμβόλιο», δήλωσε χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι δεν είναι σαφές τι προκαλεί αυτήν την αντίδραση.

 

 

 

 

 

 

The post Ισχυρές ενδείξεις σύνδεσης του εμβολίου της AstraZeneca με θρομβοεμβολικά επεισόδια -Σύμφωνα με ανώτατο αξιωματούχο EMA appeared first on Newsitamea.gr.

https://www.newsitamea.gr/

%d bloggers like this: